Job 98 van 790


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Voor onze partner, gelegen te Oostende, zijn we op zoek naar een administratief bediende die toch ook een analytisch kantje in zich heeft. Een deel van jouw takenpakket zal zijn:
  • Onthaal verzorgen
  • Telefonie en mailbeheer
  • Postverdeling en documenten voorbereiden
  • Documenten digitaal verwerken
  • Administratieve ondersteuning bieden
  • Inboeken facturen
  • Bankuittreksels controleren
  • Voorbereiden balansen en jaarrekeningen
  • Overige bijkomende administratieve taken


Bedrijfsinformatie
Het accountancykantoor in Oostende is een klantgerichte en kwaliteitsgerichte onderneming met een sterke focus op digitale initiatieven. Opgericht door de vader en wordt nu geleid door zijn zoon, heeft het kantoor een gevestigde reputatie opgebouwd in het leveren van uitstekende service aan hun klanten. Met een team van vier collega's werken ze nauw samen om een breed scala aan boekhoudkundige diensten aan te bieden. Ze zijn nu op zoek naar nieuwe versterking en staan open voor het opleiden van gemotiveerde individuen in de wereld van de boekhouding.

Jouw profiel

Wij zijn samen op zoek met onze partner, te Oostende, naar een administratief bediende die voldoet aan volgende eigenschappen. Lees hieronder even mee:
  • Nauwkeurig en punctueel
  • Klantvriendelijk
  • Discreet
  • Leergierig in de sector
  • Idealiter 1e administratieve ervaring, boekhoudkundige ervaring is een absolute meerwaarde
  • Groot pluspunt is kennis van Exact Online
  • Vloeiende beheersing van het Nederlands
  • Analytisch
  • Computerminded
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken

Aanbod

Dit Accountancykantoor biedt de volgende zaken aan aan hun administratief bediende:
  • Brutoverloning op basis van ervaring
  • Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro per dag
  • On-the-job training en opleidingsmogelijkheden
  • Flexibele werktijden
  • Ruime parkeermogelijkheden
  • 32 verlofdagen vrij te kiezen
  • Werken in een rustig en kleinschalig team

Solliciteren

CHARLOTTE DHAENENS
003259342240

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht